Trampantojo, o el relat de la història d’Espanya

Dijous de 19.30 a 20.30 h
5 de juny de 2025
Espai: Sala d'Actes - PRIMER PIS
Qui som? Podem ser persones si no sabem la nostra identitat? Hi ha relació entre identitat i el coneixement del passat?
Aquestes són les preguntes motor que han guiat la creació d’aquesta obra multidisciplinària de teatre documental anomenada Trampantojo, o el relat de la història d’Espanya. Un espectacle sobre memòria històrica i identitat en relació amb el passat andalusí de la península Ibèrica, i com el desconeixement d’aquest passat afecta i dificulta la nostra construcció d’una identitat diversa i plural.
Assistirem, doncs, a un relat històric diferent de com ens l'han explicat fins ara, en què la dansa, el cant, la música, el text, les projeccions i el teatre visual i físic es combinaran per fer-nos arribar un missatge trencador i impactant. L'obra és la primera producció de la companyia Espurna Teatre, companyia emergent que arriba amb força per fer-nos repensar el nostre propi relat històric.
Aquest espectacle forma part del cicle d’activitats dedicades a la memòria històrica: Si jo t’expliqués... la memòria és el present recordat.
Preu: Gratuït
05/06/2025
Tallers Estiu 2025
Inscripcions: a partir del 2 de juny a les 10 h (presencials i en línia).
Com fer una inscripcióTarifes reduïdes
Les persones amb discapacitat, depenent del grau, poden gaudir d'un 30, d'un 50 o d'un 75% de descompte.
Les persones en situació d'atur poden gaudir d'un 50% de descompte.
Les persones que disposen del Carnet Jove poden gaudir d'un 15% de descompte.
IMPORTANT: Una mateixa persona només pot rebre una bonificació (tant sigui per discapacitat com per atur) per trimestre i centre.
Programació cultural
Reserva d'entrades
Les reserves es podran fer a partir del divendres de la setmana anterior a l'espectacle a partir de les 9 h (una setmana abans en el cas del cinema i de les exposicions).
Pots fer fins a un màxim de dues reserves al teu nom.
Si no pots venir, preguem que ens avisis per tal d'alliberar les teves entrades.
Si no arribes a l'hora d'inici considerarem la teva reserva anul·lada.
Com retornar una entradaXarxa de Centres Cívics
Gestió tècnica:
Calaix de Cultura S.L. (B63033740) | C/Rambla Catalunya 5, Pral 3a 08007 Barcelona
calaixdecultura@calaixdecultura.cat
Centre Cívic
LA CASA ELIZALDE
VALÈNCIA, 302
08009 BARCELONA
934880590
CASAELIZALDE@CASAELIZALDE.COM